Sunday, November 23, 2014

Gyakorlat teszi a mestert...

A versenyzés mindig része volt az életemnek, bár ebben a kategóriában nehéz versenyről beszélni, hiszen meglehetősen szubjektív az, hogy kinek milyen stílus jön be leginkább. Ennek ellenére gyakorlás szempontjából mindenképpen pozitív minden elkészített pályamű. Épp ma találtam rá egy oldalra ami ilyen "versenyek" rendezésével foglalkozik.
Elsőre nagyon szimpatikus volt mert rengeteg féle kiírás van és meglepően sokan küldenek be képeket. Az ilyesfajta megmérettetések egyaránt fejlesztik a kreativitást és a képszerkesztési készségeket is.
A verseny mechanikája egyébként borzasztóan egyszerű, valaki feltölt egy alapképet...

..és ebből kell egy minél ötletesebbet összeollózni. Erre a kiírásra speciel én is bejelentkeztem egy ötlettel és ha minden jól megy, a pályázat lejárta előtt fel is tudom tölteni.


Ezek után pedig az oldal többi regisztráltja értékelheti szavazással a műveket.

Korábban egyébként már kacsingattam ilyen dolgok felé, egy másik oldalra cégek tudnak meghirdetni pályázatokat rengeteg kategóriában (logótervezés, design munkák). A munkák súlyától függően dől el a győztesnek járó díj. Eddig egyszer próbálkoztam hasonlóval, ez egy logóterv volt egy Drost Bouw nevű építőipari cégnek, több mint 90 ember küldött be terveket és volt közöttük jó néhány profi kivitelezés is. Nekem ezt sikerült összehoznom de biztos vagyok benne, hogy egy kis gyakorlással ebben is tud fejlődni az ember.




No comments:

Post a Comment