Thursday, November 27, 2014

Dicsőségfal

A munkáim során több dologra is büszke vagyok, de vannak olyanok is amelyek kérésre készültek és ezzel kivívtam mások elismerését is.

Néhány hónapja keresett meg egy srác egy külföldi fórumon, aki pszichológusnak tanul az Egyesült Államokban. Elmondása szerint egy neuropszichológiai projekten dolgoztak, egy publikációhoz kellett egy képet szerkeszteni. A kísérlet két egér agyának reakcióját vizsgálták, ugyanarra a vizuális stimulációra. A tudományos részéhez nem értek, de azzal, hogy mindent részletesen elmagyarázott sikerült, az összes dolgot megfelelően megszerkeszteni amit kért. A cikk ha jól emlékszem, valamikor mostanában fog megjelenni és meg is kértem már akkor, hogy küldje át nekem, mégis csak egy elismert orvosi lapban jelenik meg az én kezem munkája.


Egy másik nagyobb volumenű projektem egy banner (fejléc) elkészítése volt, egészen pontosan az igénylő iskolájában rendeztek egy német nemzetiségű fesztivált és ehhez kapcsolódóan az ő projektjük híres politikusokhoz kapcsolódott. A képre először csak a kép középső alakot kérte, majd ezután töltöttük fel sorra a többivel. A mérete az egészen óriási, hiszen a standjuk háttereként használták. Nem volt rövid idő amíg elkészült, mert időközben rengeteg módosítást kellett végrehajtani rajta, de gyakorlás szempontjából mindenképpen jó volt.


A közösségi média világában pedig mire lehetnék büszkébb, mint egy híres labdarúgó elismerésére.
Történt ugyanis, hogy Shane Long-ról, a Southampton és az Ír Nemzeti Válogatott csatárjáról kellett csinálnom egy avatart (ez a fóumokon, nagyjából megegyezik a profilképpel).


Akkor annyira lelkes voltam, hogy minden elkészített képemet kitettem a madaras közösségi oldalra. Sokat nem vártam a dologtól, csak szerettem volna egy helyen gyűjteni a legújabb munkáimat. A legnagyobb meglepetés engem ért, amikor megtudtam, hogy Shane Long aki maga is tagja ennek az oldalnak látta, sőt nem csak, hogy látta de kedvencei közé tárolta a tartalmat. Azóta is mindennapi felhasználó tehát nem csak egy kósza feltévedés volt az oldalra részéről.

Ezeknek az elismeréseknek mindig örülök és arra ösztönöznek, hogy folytassam ezt a remek hobbit.

No comments:

Post a Comment